Måndag

1kommentarer

Hej!
Idag har jag skött mig betydligt bättre. Har ju visserligen inte gjort något revolutionerande som att träna eller så, men har hållt kosten någorlunda bra. Det var i och för sig ganska lätt idag då lunchen var broccoli- och blomkålssoppa. EW!

Sen så har jag bokat in träning med en vän och fd kollega på torsdag. Då ska träningskortet här i Bromma invigas! Sen kanske jag vågar mig dit på egen hand när jag "känt in" mig lite med nån som är hemma där.


Kom på nu att jag faktiskt rört mig ganska mycket idag ändå. Var i skogen med barnen idag och det var så satans kallt att jag sprabg runt en massa bara för att hålla värmen. Så där ja, då fick man in lite vardagsmotion iaf=)

Blir antagligen ett pulspass med mamma på friskis och svettis på onsdag också.
Borde börja promenera igen, gjorde det jätteofta förut...Ska bara vänta lite på värmen, då blir det mer promisar!






Strandad val i Thailand, Similan Island.

Puss och kram//Maria

1 kommentarer

Milena

14 Feb 2012 12:21

Sköna bilder Maria!!! Keep on going!!

Kommentera

Publiceras ej