Invägning.

3kommentarer

Som utlovat. Sakta men säkert går det neråt i alla fall..

3 kommentarer

Milena

26 Feb 2012 17:08

Bra där!!!!!!! Hejjjja Maria !!! Vad var målet nu då? Och du, det du har nu i vikt är mitt drömmål!!! Kommer du ihåg mig som smalast när den där sommaren? Då vägde jag så som din våg visar nu! Kram på dig bästa du!

Maria

26 Feb 2012 20:05

Tack fina du!

Jag kommer ihåg, supersnygg var du:)

Mitt mål vet jag inte riktigt, 55-57 kg kanske. Men kommer inte gå efter vågen utan efter när jag är nöjd med det jag ser i spegeln!

Så vi får se var jag hamnar till slut:)

Oscar

16 Mar 2012 21:27

Ville kommentera senaste inlägget men av någon anledning så kan jag inte det.. förmodligen för att jag e helt blåst.. Men vem gillar inte lite korsdrag! Så iaf! Bra jobbat Maria!! Fan jag e stolt över dig som vågar ha en träningsblogg.. Kan tänka mig att de blir lite som en sporre också att köra lite hårdare... Tycker det ser ut som du gjort bra förbättringar också.. Keep it up!! Invägning snart igen då 25-mars? varje månad?

Kommentera

Publiceras ej