Fettis

3kommentarer

Ja, idag har jag ätit en semla på jobbet. Det var mini-semlor och det var lagom kände jag.

Jag har i flera dagar varit sugen på räkmackor. Men Jonas har vägrat för "det är inte riktig mat."
Så nu när han är bortrest på jobb så passar jag på!
Struntar i att detta inte är så nyttigt! Det är GOTT!
Älskar f.ö stenbits rom. Kan sitta och ära direkt ur burken.

 

Skulle ha tränat med mamma på Friskis idag kl17, men hann inte bussen och hade inte kommit i tid med nästa.

Får bli någon träning imorgon, antingen pulspass på Friskis eller gymmet här i Bromma.

 

Puss och kram!

3 kommentarer

Milena

21 Feb 2012 21:30

äsch, vad gör det att det slank en semla in, själv åt man två... plus lite annat! :)

men du, rom kanske är gott men räkor är godare! :) kom till mig ska jag bjuda på riktigt rysk kaviar (läs, smakar som rom) har hemma i kylen ingen äter, kanske förbillig? (900:- hekto enligt svärfar) haha

och du, försöker klura ut vad du har klätt ut dig till min vän... tell me!

Maria

21 Feb 2012 21:48

Smakar det sprit? Då låter det blä;)

Försöker inte klä ut mig till ngt särskilt. Tog bara det "snyggaste" barnen hittade som dom ville att jag skulle ha på mig:)

Tror det va på höstlovet förra året eller nåt sånt:) Sjukt läcker blev jag i alla fall, haha!

Johanna Highmountain

29 Feb 2012 12:01

Gillar dagens outfit på de hela ;) meeer sånt!!!

Kommentera

Publiceras ej