Chillmode deluxe

2kommentarer

Jag lyxade till det lite och tog ledigt nu över sportlovet.
Åh herregud vad det har förslappat mig!
Jag är van att vara igång, flänga hit å dit och har ofta svårt att komma ner i varv och ta det lugnt.
Jonas blir alltid så stressad av mig för jag kan inte ens komma till ro under en film och bara ligga still och ta det lugnt. Det brukar liksom krypa lite i mig.
Hur som helst, den här veckan har på gott och ont fått mig att ta det lugnt. Men nu är det som att jag blivit heeeelt avslagen istället och orkar ingenting. Klockan är snart tre och jag ligger fortfarande i sängen.

Aja, jobb på måndag och då är jag väl snabbt tillbaka i den vanliga rushen:-)

Annars har jag i veckan mest slappat, gjort lite nödvändiga saker som att tvätta och städa.
I onsdags fyllde Tom år så vi firade honom på ett grekiskt ställe med god mat och tårta.

Har även hunnit med att luncha med Hannah och en pannkakslunch med Jonas i torsdags.
Igår var vi i kista och åt mat och gick på bio med Henke och Vanessa. Vi såg Robocop som jag tyckte var sådär, men det är liksom inte riktigt min typ av film så lyssna inte på mig om ni är sugna på att se den.
Vi kom däremot fram till att kista inte är den ultimata biografen. Mkt fjortisar varav ett killgäng på 10-12 st som såklart satt allra längst fram och pratade i telefon, snackade å va allmänt jobbiga filmen igenom. 

Idag vet jag inte vad det blir av, ska väl ta mig till Ica för lite förnödenheter å sen kanske mello ikväll. Om jag kan övertala lilla Jonas om det vill säga!

Nästa vecka blir det till att börja löpa igen, har ont i kroppen av allt slappnande och nu är det dags att röra på fläsket!

Får se om jag lyckas ta mig upp härifrån idag!

2 kommentarer

Milena

04 Mar 2014 23:55

Hörru, fläskisen, och du har all tid för att träffa alla möjliga människor men inte mig? Buuuuu på dig!!!!!! Är det nån mello på lördag nu då? Ska vi se det tillsammans? Har nåt kul att berätta! ;) puss på dig snyggo

Helena

06 Apr 2014 19:34

Men Maria! Jag vill se dig skriva lite mer nu, kämpa på! ;-)

Svar: Haha! Jag vet, har kommit av mig! Får försöka bättra mig snart:-)
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej