Bebis

2kommentarer

Skriver lite igen, när jag känner för det. Nu har jag inte gjort det på så länge så finns nog ingen som går in och läser ändå.
Men kul för mig själv att följa min egen graviditet och kunna gå tillbaka och kila sen.
För ja, jag är gravid i vecka 18. Dvs, smalkroppen jag jobbat för ett tag finns absolut INTE kvar:-)
Men vad gör det, vi ska få en superälskad liten bebis. Just nu kallar jag bebis för Iggy. Vi vet om ca 10 dagar om det är en kille eller tjej för då är det dags för nästa ultraljud. Fått för mig att det är en pojke, men absolut bara en känsla och inget annat, blir lika glad oavsett om det är en pojke eller flicka.





2 kommentarer

Helena

15 Jun 2014 21:32

Grattis Maria! 👏🎈🎉

Svar: Tack snälla Helena! Hoppas allt e bra med dig:-)
Mariaws84

Emma

19 Jun 2014 06:32

Åh vad roligt!! Stort grattis :)

Kommentera

Publiceras ej