Ytligheter

1kommentarer

Godmorgon!
Mkt blondare och lite brunare slänger jag i två egopics då iaf brännan lär försvinna om typ en kvart. 

Håret blev superblek av solen så provar på att hålla det ljusare nu ett tag. Men det känns inte riktigt jag att vara blond nuför tiden. Förut var jag ju det i flera år och hade jättesvårt att ha mörkt hår. Fick alltid panik och färgade ljust igen, men det är lite tvärtom nu.

Däremot är det en ganska fin ljus färg just nu då solen bleker på så "naturligt" sätt. Var ljus under min bruna toning så därför blektes det lättare. 
 
Vad tycker ni? Mörk? Ljus?
Förväntar mig inga svar då det aldrig är någon som skriver här förutom typ Milena:-)
Av 40 läsare häromdan var det noll kommentarer! Ni är sämst;)

Hur som helst, blev flummigt detta!
Ytlig blogg är det här, jag vet! Men det är mest sånt jag måste skriva av mig och bolla lite. Djup och känslor har jag (för) mkt av och känner mig trygg i så därför får det vara lite så på denna blogg. Dessutom är det riktigt roligt att se hur man sett ut och ändrats genom åren. Har nog haft den här i mer än två år nu.
Måste kolla när jag skrev första inlägget!

Slänger in nån bild från semestern oxå.

Ha en fina dag! Puss

















1 kommentarer

Milena

06 Jan 2014 21:25

Du vet vad jag kommer att säga, blond blondare blondast ... Öhm, nu lät det konstigt men du är som snyggast som blond min vän! Puss

Svar: Haha! Ja ditt svar chockar knappast min kära vän! Puss
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej