Kropps-status

1kommentarer

Hej!
Kör på lite här när jag känner för det.
Är så bra att hålla kolla på sig själv genom att få in hör och kolla tillbaka, haha!

Vikt och form ser ut så här. Är helt otränad och bör börja träna styrka nu om jag vill få de resultat jag vill till sommaren.
En kul grej är att min kropp numera är sjukt stabil. Äter vad jag vill och har de senaste veckorna knappt tränat och vikten står stadigt runt 50-51kg. Inte ens frosseriet i Thailand påverkade min kropp. Känns skönt för ett liv av att konstant tänka på vad man stoppar i sig tänker iaf inte jag gå med på att ha.






Och ja, denna blogg är "ytlig".
Det var så den startades och så den lär fortsätta.
Det finns såklart en annan (större) del av mig som är känslig, djup och vet att utseendet inte är det viktiga i livet. Men hon hänger ute i det verkliga livet och inte så mkt här på bloggen;)





1 kommentarer

Milena

12 Feb 2014 14:01

Finis! Skönt att inte behöva tänka på vad man äter! Puss

Kommentera

Publiceras ej