Kärlek och nackspärr

2kommentarer

Hej!
Veckan har varit rätt tuff, på olika sätt.
Hade för mig själv tänkt att jag skulle löpa hem från jobbet iaf två gånger denna vecka.
Men har känt mig rätt stressad och inte haft jätteaptit så märkte tidigare i veckan att vikten kröp sig neråt.
Kanske låter konstigt men jag vill inte gå ner mer.
Jag har absolut mer fett på vissa ställen än andra som är smalare än mig och jag tajtar som sagt gärna till kroppen en del. Men nu när jag går ner utan att styrketräna så märker jag att vissa delar av min kropp lätt ser lite beniga och spinkiga ut. Framförallt min rygg, höftben och nyckelben ser inte mysiga ut då. Samtidigt som jag inte är supersmal på andra ställen. Inte en fin kombo.
Jag ligger gärna här runt 50-51 men vill inte ner runt 49 som det var en morgon nu. 
Det jag ville komma till är iaf att springa sket jag helt enkelt i, men det var nog dumt. Känner mig så himla mkt bättre i kroppen när jag springer. Inget ont i rygg och nacke osv.
Idag vaknade jag nämligen upp med nackspärr! Har aldrig haft det tidigare och satan vad jobbigt det är.
Men fungerar ju liksom inte!
Sitter nu med en värmekudde runt nacken för det ska tydligen vara bra. Även bad och att röra på sig så får väl försöka styra upp det under dagen.
Jag hatar för övrigt värmekudde och har alltid gjort. Bränns och kliar och är allmänt oskönt.

Om vi ska ta bort lite gnäll härifrån så kan berätta att jag iaf hade en mysig dag igår med min fina pojkvän. Vi gjorde ingen större grej utav dagen mer än att vi bestämde att vi bara skulle mysa och umgås med varann. Vi tog en sväng till Applestore i Täby C efter jobbet lite snabbt. Där jobbar Jonas kompis som tipsade om ett nytt ställe här vid Hornsbergs strand. Hans kompis hade nämligen öppnat Latino Lounge precis nere vid vattnet.

Så Jonas och jag åkte dit och åt fantastiska tapas och hade det mysigt.
Sen hem, ner i sängen å plöjde några avsnitt av Vampire diaries som vi kollar löjligt mycket på nästan varje dag.

Somnade gott brevid mitt livs kärlek och njöt av att ha en hel helg framför mig.

Nackspärren må ha satt en viss tråkig känsla på den men jag ger mig inte, den ska bort och helgen ska fortsätta lika härligt som den började!









2 kommentarer

Milena

16 Feb 2014 23:46

Det vart inget av den här helgen :( vi få ses nästa kanske.
Hoppas mackapären blir bättre!
Kram

Pärnilla

20 Feb 2014 20:03

Hej, vad duktig du är, vill oxå komma igång m min träning på riktigt o inte bara i tanken ;)

Svar: Heja dig Pärnilla, kan jag så kan du!!:)
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej