Håret

1kommentarer

Så, jag fick höra att jag ju måste visa hur håret blev.
Det är inte lika mörkt som mina "inspirationsbilder" för jag har ljusat upp topparna en del. Tycker om när det är lite olika skiftningar i håret och har därför kört på blekta toppar i måååånga år till och från. Långt innan det blev modernt med hombre och deepdye. Lite före min tid sådär, hahaha!

Töntiga bilder som ser pose-iga ut men det är inte så lätt att ta kort på sig själv så försök stå ut.

Vet att en kär liten vän till mig föredrar mig som blondin, men jag hoppas detta får godkänt ändå:)

1 kommentarer

Milena

09 Sep 2013 22:34

Å så var jag där med mina kommentarer! ;) den här färgen är en av de tre bästa du har haft (enligt mig) för du är ju annars så där tråkig och klär i allt annars! Som sagt, gillar den varma tonen i den! Och du, säg till din vän att sköta sitt hår innan hon uttalar sig om nån annans! Så det så!
Hälsningar, " hon med Svetlana-utväxten" puss

Svar: Haha! Tack! Skönt att bli godkänd:)
Och jag veeet hur det är med blont hår och utväxt. Men som sagt, nu är det ju typ "inne" med utväxt. Hurra för Svetlana med andra ord;) puss
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej