Going darker

1kommentarer

Så var september här. Jag gillar hösten och välkomnar den med öppna armar och ett "höst"färgat hår.
Ser fram emot boots (som jag ändå redan tjuvstartat med) strumpbyxor och klänningar, halsduk och fina färger på träden. Ibland känner jag mig så stressad på sommaren att jag måste vara ute och hitta på saker hela tiden och liksom fånga värmen och ljuset. Nu vill jag mysa inne med filtar och levande ljus.

Idag slappar vi som sagt. Ett bad och hårfärgning är det enda som orkatsmed förutom en massa tv-tittande.

Ps. Jag ser att mina inlägg är katastrof både med stavning och meningsuppbyggnad men ja, det får va så. Vill att det ska gå snabbt att blogga!:)

Satt och googlade lite bilder på mörkt hår och dessa blev min inspiration idag.

1 kommentarer

Milena

02 Sep 2013 11:28

Snygga inspirations bilder men vi fick ju inte se resultatet! Kom upp med det snarast kvinnan! Och vart är ljusen du pratade om? Fram med bilder på detaljer!
Skojar! Hoppar ni har haft det mys första höst dagen! Ses kanske nästa helg? Kram

Kommentera

Publiceras ej