Lat

1kommentarer

Igen. Dålig.
Men sedan sist har jag hunnit hänga med min bästa, finaste Milena. En av få jag kan vara mig själv till 1000% med och som alltid ger mig så himla mkt energi när jag träffar. Det roliga med oss är att vi är så sjukt olika men ändå köper varandras olikheter rakt av. Och istället blir det bara någon slags sjuk kemi som uppstår mellan oss. Det känns coolt och äkta och det är härligt!
Älskar hennes sköna busungar oxå!!

Sen, konferens med jobbet på Djuönäset. Allt va hur trevligt som helt och en av dom roligaste gångerna iväg med jobbet.
Lite jobb, mycket vin och himla massa skratt!
Jag jobbar med roliga människor, lyckos mig!

Detta blandar vi upp med lite bad, egobilder och rosa fötter.
Enjoy!

1 kommentarer

Milena

19 Aug 2013 22:17

Åh titta det är ju jag ju! Wow! Tror att det är första gången nån skriver om mig i sin blogg!
Glad jag blir att se att du lever min vän, har längtar efter nya inlägg! Och alltid lika kul att se snyggo dig!!!!!! Mera sånt! Sen det där med renansikte, Öhm, pälsigt värre!
Min underbara, hoppas att se flera inlägg snart! P.s. Vilka söta barn du har där på bilden, vems är de? ;)

Kommentera

Publiceras ej