Mat

1kommentarer

Matintaget idag har bestått av:

Frukost: Äggröra
Mellanmål #1: Ett hårdkokt ägg
Lunch: Vi fick lasagne (känner mig motarbetat) men jag fick snällt pilla ut den lilla köttfärsen som fanns och tog desto mer av grönsakerna.
Mellanmål #2: ett hårdkokt ägg
Middag: Grönsaker, fetaost, fläskfilé och tzatsiki.

Dagens drycker: Vatten, kaffe och Ramlösa Smultron, god som sjutton!

Och jag veeeet, alldeles för mycket ägg på en dag men det känns som det som är lättast att ta till, men måste variera mig där annars lär mitt kolesterol inte vara bra om ett tag...


 

1 kommentarer

Petrina

22 May 2012 21:19

Tack för stödet, jag har svettats efter jobbet jag med!

Tror vi tar det imorn,alltså PT snack. Men dom där äggen du ätit idag...hm,vet inte om du ska äta fler ägg. Vem jobbr du med imorn då? Vi är väl ute.....



p.s e lite avis på att du är såååå duktig. Ja jag vet, ska bara!

Heja Maria!

Kommentera

Publiceras ej