Low carb, low fat, low fun

1kommentarer

Hej!
Kör nu på kost utan kolhydrater, dock inte LCHF för kör dessutom på lågkalori för ännu snabbare nedgång.
Har bara gått två dagar än så länge, men so far so good, även om det är jäävligt tråkigt och jag gärna skulle äta åtminstone en frukt eller knäckebröd.

Drog mitt tunga arsle till gymmet och körde 30 min på trappmaskinen, hårt som faan och sen armar.

Hittade min gamla träningsjacka innan jag skulle gå och då blev det genast lite roligare att träna:)

Inlägget innan är ett gammalt som min app vägrade publicera för ett tag sen. Men nu gick det så la upp den oxå.

Från å med nu blir det strikt invägning varje fredag. Bildbevis kommer varje gång.

Vill gå ner, och nu tar jag kanske i, men ca 8-10kg.
Om 9 veckor ska jag till Spanien och då tänker jag inte vara lika tjock som förra året. Väger i och för sig redan nu typ 8 kg mindre än då, men mer ska det bli!!

 

Så här tänker jag varje gång jag vill äta något med kolhydrater:)

 

 

Puss hej!

 

1 kommentarer

Milena

26 May 2012 13:56

Ya blond woman! Så fin å smal!

Kommentera

Publiceras ej