Tränat!

4kommentarer

Hej!
Idag var jag på mitt nya gym här i Solna, Fitness24seven. Dom har ett tjejgym, och jag måste säga att jag tycker det är rätt skönt. Kommer nog träna en del i det övriga gymmet oxå, men tjejavdelningen har ändå nästan allt jag vill ha när jag tränar.
Letar dock efter en speciell rumpmaskin som jag inte sett någonstans sen jag tränade på E2. Måste undersöka om dom har den här...

Idag blev det iaf fokus på rumpa, ben och armar/axlar.
Jag tog lite okuliga bilder, på min färgglada tröja och mina färgglada skor. Och minsann så va det faktiskt lite roligare att träna när man lös upp lite i spegeln:) (och matchade mitt röda fejs, haha)

 

Rosa skor och tröja

 

Tränar framsida lår

 

Sen vill jag bara säga tack ni som kommenterar, blir jättepeppad och taggad!! <3

Puss å kram//M

 

4 kommentarer

Petrina

15 Apr 2012 19:34

Shiiiiit du är så piffig ja och duktig såklart!! Kan du bli min pers. tränare? Lovar att inte gnälla, kanske lite men ytterst lite.......

Maria

15 Apr 2012 22:16

Absolut Petra! Men vet att du skulle gnälla massssooooor;)

Milena

15 Apr 2012 23:29

Hejja! Men nu måste jag ju få veta vart du har köp de söta skorna???? Vill ha!!!!!!

Maria

16 Apr 2012 13:16

Milena jag fick dom i födelsedagspresent av mamma, har för mig att det stod Stadium på förpackningen. Det är Nike iaf, och det har ju de flesta sportaffärer. Dom är underbara, väger NOLL! :)

Kommentera

Publiceras ej