Snällvecka

0kommentarer

Hej!
Denna vecka var trevligare. Folk taggade ner med kommentarerna och dom jag väl fick var snälla. 

Det har blivit lite mer onyttigheter denna vecka då det var lov på jobbet och köket bjöd på bland annat pizza en dag till lunch. Det är helt ok för mig, mat är mat och det tänker jag äta. Var dock lite sämre och åt godis mitt i veckan när vi var på bio med barnen. Men inte heller det gör mig något längre. Bort med det dåliga samvetet så fort man äter ngt, inte ok!
Jag vill heller inte förlora vikt så snabbt som jag gjort. Jag vill ha en stabil och sund viktnedgång och då får det ta lite tid. Känns som att kroppen kanske börjar hitta någon slags trivselvikt och då går det ju långsammare såklart.

Lite bilder nedanför, där man kan konstatera att det kanske är dags att börja träna styrka snart. Hade jag dålig rumpa innan är det heeeelt obefintlig nu kan man ju säga. Det ska fixas för jag älskar rumpor!
Har tappat några kupstorlekar på brösten oxå och Jonas är förkrossad. Men så är det tyvärr. Känns ovant faktiskt, har alltid haft ganska stora bröst och nu känns dom så små. Har ju såklart bröst kvar men inte sådär härligt fylliga:)

Så planen är 1-2 veckor av PW och löpning. Löpning har jag ju blivit helt kär i nu, kan springa hur länge som helst. Inser hur tungt det var med ca 10 kg mer att löpa runt på. Nu känns det som om jag svävar fram, riktigt häftig känsla!
I alla fall, efter dessa veckor blir det fokus på styrketräning.
På jullovet åker vi till Thailand, och detta blir nog första semestern utan att Maria står i vassen. Kanske till och med vågar dra fram kameran under strandhänget. Det ni!





Kommentera

Publiceras ej