Resultatet

1kommentarer

Ok. Nämnde ju den läskiga vågen förut.
Jag märker att fettprocenten varierar lite beroende på vilken tid jag kollar. Tillskillnad mot vikten ligger min fettprocent högre på morgonen än kvällen.
Har varierat mellan 18,5 och 21% ungefär.
Kollade upp hur man ska ligga på Wikipedia, vet inte hur pass det stämmer men kan ändå ha lite som måttstock. Jonas kompis Henke som är PT sa att på kvinnor är under 20% bra, så Wikis är nog inte helt hundra. Tex borde 18% inte vara mycket mager då.

Jag trodde faktiskt att jag skulle ligga betydligt högre. Känner mig trots viktnedgång att jag liksom e lite slapp och behöver muskler. Men men, styrketräning är nästa steg.

Eftersom jag nu inte vill gå ner jättemycket mer i vikt och vill stabilisera vikten så har jag försökt att börja äta mer mat och jag släpper också lite på reglerna under veckodagarna, förr åt jag inte något socker alls mitt i veckan. Nu är det ok men självklart i lagom mängd, inte som innan.

Har legat på ganska samma vikt i några veckor nu, men denna vecka har jag dock nästan gått ner ett kilo ändå, vet inte varför. Har känt en otrolig stress denna vecka på jobbet, sådär på ett inte så bra sätt. Vet inte om det påverkat. 

Denna våg är kopplad till en app så när du väger dig registreras dina resultat automatiskt i telefonen.

Här är iaf lördagsmorgonens resultat:








1 kommentarer

Milena

18 Nov 2013 14:19

Fast, å andra sida, ska testa din våg när jag kommer! :)

Svar: Haha, javisst gör det:) Tar man den med en nypa salt kan det vara kul. Sen äter vi en bulle eller 8 efter det!
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej