Dålig dag

1kommentarer

Idag har jag haft ont i magen, mått illa och haft huvudvärk.
Vi skulle egentligen iväg och träffarna massa bekanta till Jonas som han hängde med när han var liten, men det blev tyvärr soffan för mig.
Börjar bli något bättre, tack och lov, eftersom vi åker till Egypten imorgon. Må illa på ett plan måste ju vara bland det värsta. Så det tänker jag helt enkelt inte gå med på.

Hoppas på bra internet där borta så kanske jag kan slänga in något inlägg därifrån.

Nu vill jag att Jonas kommer hem så vi jan fortsätta kolla på en serie vi börjat följa, Orange is the new black. Rätt rolig och lättsam serie så den kan jag rekommendera. Inget slår dock Breaking bad, men nu väntar vi på nya avsnitt vilket e seeegt!

1 kommentarer

Milena

21 Jul 2013 00:09

Nämeen! Vad säger du, du kanske inte tål Sverige? Hoppas du mår bättre snart och att du har en bra resa, med blogg inlägg :)

Kommentera

Publiceras ej