Zumba? Oh yes:)

0kommentarer

Hej!
Nu jäklar händer det grejer! Har blivit Sats-frälst efter två GRYMMA pass idag. Först va vi på cycling som jag trodde jag skulle hata, men nej, så blev det inte. Alltså, det är ju långt ifrån kul men SHIT va tungt, svettigt och härligt det va! Känns så där som att man verkligen gör något som man vet är riiiktigt bra för fläsket!
Sen 45 vilopaus för att sen gå på Zumba! Och ja, det va svinkul och precis så som zumba ska vara enligt mig!! Lycka! Blir nya tisdagsrutinen med dom passen:)

I övrigt e jag hård med kosten i veckan, fuskar lite lagom på helgen och känner mig allmänt i balans.

Provade ny frukost imorse bestående av fiberhavregrynsgröt, banan, hackade mandlar och hasselnötter och kanel. Oj vad jag stod mig bra på det fram till lunchen.

Ps. Va ju tvungen att köpa lite nya träningskläder igen. Försöker satsa på färg, det gör mig pigg och glad! Detta är även det från GT.

Puss//M

Kommentera

Publiceras ej