Mage, rumpa, cirkelgym!

0kommentarer

Hej!
Idag bar det alltså iväg för ett gympass med mamma.
Vi började med ett rejält set med olika magövningar och det riktigt sved och brände i musklerna, precis sådär som jag vill ha det.

Sen körde vi ett varv i cirkelgymmet, gillar det för det är enkelt med grönt/rött ljus så du vet exakt när du ska byta övning samt att du kör igenom större delen av kroppen.

Vi avslutade med rumpa, aj aj aj vad det tog, kunde knappt gå efter. Tog mig trots det till löpbandet för en 15 minuters springtur bara för att få ur mig allt spring i benen som jag samlat på mig.

Och det var liksom det. Känner mig nöjd med att det ändå gick så pass bra som det gjorde då jag varit sjuk precis.

Imorgon hoppas jag på ett pulspass med Nino som jag tycker är grymt kul! Om mamma hakar på blir det så, annars tar jag mig nog till gymmet närmare mig för lite kondition.

Nedan är några av dom övningar vi brände av idag.

Ps. Kämpar ju med att dra ner/sluta med lightläsken. Igår var första gången jag gick förbi läsken i affären och kände en uns av äckel. Coolt!
Har istället blivit besatt av vatten smaksatt med olika frukter.
På bilden här nere har jag haft i lime, apelsin, kiwi och ananas. Så himla gott!

 

 

 

 

"Pigg"tjej

Mums!

puss å kram

Kommentera

Publiceras ej