Keep your head up girl, your tiara is falling.

1kommentarer

Idag är en sån där dag då jag bara vill ge upp. Boka av träningspasset, dra täcket över huvudet och deppa ner mig.
Känner mig trött, oglad, tjock och ful.
Men jag tänker inte välja bort träningen. Jag ska träna fram dom där berömda endorfinerna. Och när kvällen kommer drar jag med all rätt täcket över huvudet och känner mig lite, lite bättre. För att jag inte gav upp när jag som mest ville det. För att jag vet att inget stoppar mig nu. Inte ens dom där tankarna som vunnit över mig så många gånger förr.
Den här gången sitter tiaran kvar. Om än lite på sniskan...

1 kommentarer

Åsa

31 Jan 2013 15:55

Härligt Maria! You can do it!
Det är just dagar som dessa, när man bara vill strunta i allt som i det långa loppet gör skillnad för slutresultatet. Hang in there! <3

En sak jag brukar tänka på, är hur ofta ångrar man ett träningspass efteråt? Sällan.. ;) Det brukar hjälpa mej när det känns motigt.

Vet hur tungt det kan vara men du är grym och envis och du kommer fixa detta! :)

Framförallt är du oerhört fin oxå, glöm aldrig det. :)

Stooor kraaam!

Svar: Tack fina Åsa! Det är dagar som denna man behöver kommentarer som din<3Och du har helt rätt, det är dom gångerna man tvekar och inte vill, som i slutändan ger resultat. Jag vet ju det, men när psyket är svagt så är dess vilja så stark, om du förstår hur jag menar. Ofta har svagheten vunnit hos mig, men inte idag:)
Du är superduktig och det är kul att se någon annan kämpa och att se den personen få resultat. Då sporras jag med!
Tack för din kommentar återigen, den värmde ett kallt litet Mariahjärta idag:) Kramar!
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej