Jan. 31, 2013

1kommentarer

Ja, detta var en dålig dag det har vi ju redan konstaterat.
Blev träning trots allt. Dock på ett annat Sats än planerat och med sambo istället för kompis, men det gick ju oxå bra. Efter träningen köpte vi med oss sushi. Nej, inte den bästa maten, men inte heller den sämsta. Och idag var utmaningen för mig att inte banga träningen, och det klarade jag. Nöjd så. Och det är okej. Att se det man gjorde bra istället för det som gick mindre bra. Ska jag kritisera mig själv för minsta grej jag inte tycker jag lyckats 100% under dagen så kommer detta bli en ganska sorglig blogg. Och så vill vi ju inte ha det.

Nedan: mat och tillknögglad tjej på gymmet, lite så jag känner mig idag...

1 kommentarer

Jojjo

02 Feb 2013 08:31

Fy vad gott, bra jobb kompis!

Kommentera

Publiceras ej