56,6 kg

1kommentarer

Ja, det är vad jag väger just nu. Jag har på lite under en månad gått ner 6 kg.
Jag har legat lågt här för jag vet hur många gånger jag skrivit att jag ska gå ner och inget hänt. Mycket snack och lite verkstad liksom.
Men nu tänker jag säga det som man aldrig gör: jag är stolt över mig själv!

Är långt ifrån klar men känner att vägen inte är lika lång längre och att motivationen är något helt annat än tidigare. Nu kör jag bara. Rör på mig och äter bra, inte krångligare än så. Har gjort viktnedgång till ett för stort projekt tidigare och därför alltid tappat orken.

Inte denna gång! Heja mig:)





1 kommentarer

Milena

22 Oct 2013 00:10

Men herregud kvinnan! Du ska väl inte försvinna heller. Duktig du är men ta det lugnt med vikten! Inte för fort. Du är duktig! Kram på dig!

Svar: Kommer varken försvinna eller gå ner dör fort, lovar! Men i början går det ju rätt fort när man precis lagt om sina vanor. Sista kilona lär bli segare...:)
Mariaws84

Kommentera

Publiceras ej