Oplanerat dubbelpass

1kommentarer

Hej!
Igår drog Vanessa och jag återigen för att styrketräna, dock lite mer fokus på armar/axlar denna gång.
Blev mer mage oxå och efter igår kunde jag knappt gå upprätt idag. De övre magmusklerna var så ömma att jag liksom gick lite nedböjd som en neandertalare idag för om jag sträckte mig kändes det som om dom skulle spricka (as if)
Hur som, när vi var påväg hem hörde vi en bekant röst i omklädningsrummet. Jodå, det va hon grymma zumba-instruktören som hade vikarierat på Odenplan för några veckor sedan. Hon skulle vicka igår oxå för hon ni vet ASdåliga instruktören jag skrev om för ett tag sen. Vi kunde inte banga och körde därför zumbapasset oxå. Var ett av de jobbigaste zumbapass jag varit på då musklerna inte va så särskilt pigga från innan. Men men, vi kände oss duktiga och nöjda när det var gjort. Jag var mindre nöjd inatt då kroppen värkte å hade sig. Men "no pain, no gain" eller hur?!:)

1 kommentarer

Milena

26 Feb 2013 22:27

Hejja Maria!!!!!!! Du är bäst! Kram

Kommentera

Publiceras ej