Sämst

6kommentarer

Okej, ja jag är sämst. Skapar en blogg och sen bloggar jag inte.
Men så här har veckan varit:

1. Jag har tränat 0 gånger.
2. Jag har ätit godis till middag en kväll, Mc Donalds en annan och Max en tredje.

Med andra ord har jag varit värre än jag någonsin brukar vara. Vet inte om jag blev rebellisk mot mig själv eller vad fan jag höll på med, men ja, så har det sett ut i alla fall.

Hälsoblogg. Så vad tanken ja. Då kanske jag ska sluta med det där.

Så, så här får det bli för kommande veckan:

* Gå till Bromma Träningscenter där jag haft kort sen augusti 2011.
Kortet kostar 350 kr/månaden och jag har varit där...dam dam dam...NOLL gånger!
Bromma träningscenter VS Maria= 1750 - 0

*Äta betydligt nyttigare. Dvs, inget godis, snabbmat mm.


Här är jag verkligen tjock, alltså JÄTTEtjock, vägde nog 7-8 kg mer än nu till och med. Vilket ju är helt sinnessjukt. När jag blir sugen på något skit ska jag kolla på mina armar på den här bilden. Bilden är från Mallorca i somras, att jag gått omkring i bikini med den kroppshyddan... Förlåt Spanien.

Nu är det bara 3-4 månader kvar till sommaren. Så där ska jag INTE se ut sommaren 2012, den saken är i alla fall säker.

Tänker mig ungefär den här förvandlingen:

Från detta till...


DETTA!!!

Okej, klart slut för nu.
Puss å kram//Maria

6 kommentarer

Kokkonst

12 Feb 2012 20:42

Se till att få med dig Jonas i svängen så kanske d blir lättare;) puss å pepp!!

Björn

12 Feb 2012 21:10

Starkt Maria. Första steget är insikt och du har stenkoll på att du gjort ingenting och att massor av godis är onyttigt. Så kämpa på, håller på dig. Ser fram mot nästa steg.

Maria

12 Feb 2012 21:55

Jaa du kokkonst(vem är du btw?:)) Jonas e med ibland och sen faller det liksom lite. Och vi gillar helt olika sorters träning så det går sådär halvbra. Men jag ska jobba på saken. Just nu har jag dock fullt upp att få mig själv att göra som jag vill, så får ta tag i honom senare:)



Tack Björn! Skönt att du har förståelse men oxå sätter press på mig genom att vänta på ett bättre näst steg!

Milena

13 Feb 2012 05:50

Bra där Maria! Flera inlägg och sundare nästkommande vecka. Ser fram emot att du bloggar om vad kommer hända i veckan. Unna dig annat gott som inte är godis eller läsk för det finns ju saker som är goda trots allt! Sen är det ju verkligen bra att du tänker i pengar kring gymkortet. Vilken slöseri om inte du gå dit annars, så iväg med dig! Och glöm inte ta lite bilder på dig i farten! Ta hand om dig och din kropp så ses vi! Kram på dig och DU är bäst!!!!!!!

Johan

15 Feb 2012 18:30

Stila dig för fan!

Maria

15 Feb 2012 20:52

Johan idag har jag tränat så det så!

Kommentera

Publiceras ej