Förbättringsområden.

4kommentarer

Den här bilden visar så tydligt två av mina mest hatade saker på kroppen.


1: Magen. Den putar och är degig. Behöver inte få ett sexpack men den ska tajtas upp, rejält!
2: Min inte befintliga rumpa. Missförstå mig inte, jag har absolut för mycket rumpa, i bredd. Men från sidan, den e ju heeelt platt! En gång i tiden när jag tränade cirkelfys hade jag iaf ett litet put. Men nu, nu ser man Schlösser-genen mer än nånsin. Tack mamma...

Vill ju gå ner i vikt och få en hårdare kropp, men största fokus ligger alltså på rumpa och mage så det är mina två prioriterings områden just nu.






Älskar träningsbollar och bosubollar! Tycker man kan göra de bästa övningar på dessa. Vare sig det gäller ben, rumpa eller mage och armar! På cirkelfysen använde vi oss väldigt mycket av dem.

Sen måste jag dra ner på min lightläsk. Det är min stora kärlek i livet. (efter Jonas såklart, jag är inte helt sjuk i huvudet) Men jag vet att det triggar sötsuget och innehåller ämnen som kroppen inte kan bryta ner, och det känns ju sådär om man ska vara ärlig.








Kram och godnatt!

4 kommentarer

Johanna Highmountain

12 Feb 2012 21:46

Äntligen lite update, gillas!!! Men du, du kan gäärna få lite rumpfett från mig! Har ju liksom tvärtom, inget på sidan maassor där bak, mer junk in the trunk liksom :)

Maria

12 Feb 2012 21:52

Ge mig ge mig ge mig! Tar det på fredag då? Okej, bra, tack på förhand;)

Milena

13 Feb 2012 05:53

Håller med Johanna där men tycker att hon har en fin fin rumpa!!!! Maria ditt problem känns igen så kör på med övningar så blir jag kanske också inspirerad och ska försöka att trotsa gravitationslagen! Ufffffff! Berätta mera om hur det går! Kram

Johanna Highmountain

13 Feb 2012 19:50

Friday it is ;)!!!

Kommentera

Publiceras ej