Den hårda sanningen.

3kommentarer

Ord överflödiga. (Överviktiga) Haha...

3 kommentarer

Sally

06 Feb 2012 21:32

64.5 står det på min våg. Peppa mig! :)

Milena

08 Feb 2012 18:35

Meh, va ska jag då säga när bi flickor diskuterar så pass låga vikter? Suck! :) 75 kg och jag skämms inte, bara lite avundsjuk :( lycka till Maria! Jag vet att du kan uppnå din drömvikt, vilket vi förresten måste få reda på för att veta hur pass mycket vi ska peppa dig!!! ;) kram

Maria

12 Feb 2012 20:39

Sally, du är betydligt längre än mig och du har fött barn. Punkt.=)



Milena, grejen med dig är att du skiter i alla normer och krav och kör din grej. Och det min vän gör dig vackrare än jag kan beskriva!

Och ang målvikt, svårt att säga exakt, men kanske runt 55-56 nånting..till att börja med iaf=)

Kommentera

Publiceras ej